30.1.12

ΕΡΑΣΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ


(κοινώς.... ''μούφα'' οι σημερινές ερωτικές σχέσεις !!!)

‘’Ένας άντρας μπορεί να κάνει ευτυχισμένη μια γυναίκα μόνο αν μείνει ανύπαντρος!!!.
και μια γυναίκα, μπορεί να κάνει ευτυχισμένο έναν άντρα,
μόνο αν ενθουσιάζεται με το τίποτα!!!!!’’

Θα δούμε μια αληθινή ιστορία μέσα ‘’από τους εραστές των κοινωνικών δικτύων’’
για να γελάσουμε λίγο, γιατί μέρες δύσκολες ζούμε, ας χρησιμεύσουν σε κάτι !!!


Το δείγμα πάρθηκε με αληθινά πρόσωπα και φυσικά για ευνόητους λόγους, καλύψαμε τα ονόματα.
(έτσι κι αλλιώς δείγμα είναι, και ας ελπίζουμε να μείνει σαν δείγμα και όχι κανόνας σε όλες τις σχέσεις)
Ευχαριστώ την ομάδα μου για τη συνεργασία τους.

Το μπαγκράουντ παίζει κάπως έτσι.
Ένα νεαρός άντρας, γύρω στα 30 και κάτι, δημιουργεί ερωτική σχέση με μια κοπέλα, κοντά στην ηλικία του. Μετά από τα σύντομα ερωτικά ραντεβουδάκια, αποφασίζουν να συζήσουν.
(λίγα λόγια για την απόφαση).......

Άντρας: αποφάσισα να συζήσω γιατί

στην οικογενειακή ευτυχία μου:
1). Μοιράστηκα του λογαριασμούς του σπιτιού μου (δεή-νερό-τηλέφωνο)
2). Γλύτωσα τα έξοδα του φαγητού .
3). Πλένει και σιδερώνει τα ρούχα μου.
4). Τα πεθερικά , βοηθούν την μονάκριβη κορούλα τους σε ότι θελήσω γιατί , κοτζαμ γαμπρό βρήκαν, έτσι θα τον αφήσουν?
5). Οι συγγενείς μου, δεν ανυσηχούν πλέον για μένα γιατί δε με βλέπουν σα μπακούρη.
6). Στο κρεβάτι μου έχω μόνιμο σύντροφο για να ετοιμάσω τη μεταγενέστερη γενιά μου (μη πάνε χαμένα και τέτοια γονιδία!)
7). Και αν έχω τις μαύρες μου, θα δείξει κατανόηση γιατί της το παίζω άντρας.
κ.λ.π.
Και στην προσωπική ευτυχία μου…..
(ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ)
Συνεχίζω να έχω την ελευθερία μου και να ξεπορτίζω με αντροπαρέες σε αντρικά μεθύσια. Έχω φροντίσει να της δείξω αντιπροσωπευτικά δέιγματα φίλων μου και έτσι επιβάλλεται να μου έχει εμπιστοσύνη!.
Όμως αυτό το θεϊκό κορμί επειδή δε δεσμεύεται σε μία μόνο γυναίκα.
Μπορώ να έχω τα κρυφά μου για να υπάρχει ενδιαφέρον,
κι έτσι το sex που είναι πιο ‘’γλυκό’’ με τη παράνομη, συνεχίζεται!
Α! καλά! αν με πιάσουν, θα πω..,, έλα μωρέ!!
Θα αγριέψω λίγο, θα παίξω και λίγο ένα θεατρικό ‘’’συγνώμη,
''βρε μπέμπα, παρεξήγηση ήταν!, αθώο φλερτ!!!’’ και τελείωσε!!
(χαχαχαχα !! Σωστά!! τι μπήκε , τι βγήκε! Ε! και!)




Γυναίκα, αποφάσισα να συζήσω γιατί

εξασφάλισα έναν τόσο πιστό! , τρυφερό!, και ευγενικό! άντρα μαζί μου!
έτσι οργάνωσα
την οικογενειακή κ προσωπική ευτυχία ως εξής
1). Οι γονείς μου, με βοηθούν σε ότι ζητήσω,
γιατί θέλουν να με βλέπουν ευτυχισμένη δίπλα στον άντρα της ζωής μου.
2). Αλλά εργάζομαι κι εγώ οπότε τον βοηθώ στα έξοδα του σπιτιού, γιατί είμαστε ζευγάρι.
3). Του μαγειρεύω ζεστά φαγητά για να γλυτώσει από τα έτοιμα κρύα πιάτα.
4). Πλένω και σιδερώνω τα ρούχα του για να τον έχω καθαρό.
5). Δε θα μείνω γεροντοκόρη σ ένα χωριό (αν αυτή είναι από χωριό) αλλά στην πόλη
6). και ναι!, θα γίνω μάνα
(αν και στη θέση σου, εγώ θα έλεγα το καλύτερο δώρο στην ανθρωπότητα που έχεις να κάνεις, είναι ν αποφύγεις να τον κάνεις 'πατέρα’)
κ.λ.π.
Στη περίπτωση της γυναίκας οι κρυφές σκέψεις ενσωματώνονται με τις φανερές, γιατί το γυναικείο μυαλό, πιο πονηρό και γρήγορο, τα κάνει όλα να φαίνονται σαν κάτι φυσιολογικό, και ας υπάρχει απάτη στο τρόπο που ενεργούν.





...........τα κρυφά ραντεβουδάκια, συνεχίζονται και όλα προχωρούν
κάτω από τις κατάλληλες προϋποθέσεις....πάντα!!!!!
.................
ΜΗ ρωτήσει κανείς που πήγε το συναίσθημα, γιατί την απάντηση τη ξέρετε.
Όταν αγαπάς κάποιον/κάποια δεν έχεις μάτια για κανέναν άλλον/άλλη.
Θυμήσου ότι οι μεγάλοι έρωτες δε φόρεσαν απαραίτητα νυφικό!!









Όλα έτοιμα. Σχεδιασμένα και προμελετημένα σε μια μικρή επαρχία
σύμφωνα με πρότυπα κακώς κειμένων, που φρόντισαν κάποιες προηγούμενες γενιές να εξασφαλίσουν για κληρονομιά στις επόμενες.
Έτσι γεννιούνται σήμερα οι γάμοι και έτσι φυσικά πολλαπλασιάζονται τα διαζύγια.
Γιατί οι άνθρωποι εφευρίσκουν έξυπνες διαφημίσεις για να πουλήσουν τον εαυτό τους.
Δημήτρης Ζερβουδάκης - Εν τέλει τι είναι ανθρώπινο





μΕγάλα μπάζα  υπάρχουν στην εποχή μας
το νου σας...........
‘’Κι εντέλει τι είναι ανθρώπινο;…..Τι ίσιο και τι λάθος; ….
Και τι θα πει ρηχότητα; ….Και τι μεγάλο βάθος;’’


Η υπόθεση «μονογαμία» μπορεί να μην είναι απαραίτητα θέμα φύλου και κοινωνίας,
αλλά σίγουρα της προσωπικότητας και της ιδέας που έχει για την ηθική του, ο κάθε άνθρωπος.


Καλό απόγευμα και αν πετύχεις το παραπάνω δείγμα ζευγαριού
Στείλε ευχαριστήρια κάρτα και πες τους και του χρόνου.!!!!!!!!!!

(στα επόμενα post μου , μπορεί να βάλω περισσότερες αποκαλύψεις,
γύρω από διαλόγους, που εκπλήσουν!
γιατί αυτές οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης είναι SUPER! τελικά...)
ΤΟ ''ΔΙΣ'' ΕΞΑΜΑΡΤΕΙΝ ! ΟΥ ΑΝΤΡΟΣ ΣΟΦΟΥ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες