16.3.12

Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΩΤΙΚΗ ΤΡΕΛΑ

- ΕΙΔΙΚΗ ΑΦΙΕΡΩΣΗ -

‘’Η αληθινή αγάπη,  
είναι ομορφότερη από το τριαντάφυλλο, 
δυνατότερη από τον άνεμο, 
βαθύτερη από τον ωκεανό''
---------------------------------------
ένα φως στο σκοτάδι του απείρου 
 τττττττττττττττττττττττττ

Η αγάπη είναι διαφορετική από την ερωτική τρέλα. 
Δεν στηρίζετε στα επιφανειακά φυσικά χαρακτηριστικά του συντρόφου αλλά στα σιωπηλά μηνύματα που εκπέμπουν τα συναισθήματα της εμπιστοσύνης, του σεβασμού, της αξιοπιστίας, της συμπόνιας.

Αναπτυγμένη η έκτη αίσθηση, σου ψυθιρίζει τρυφερά, τη λέξη σ’αγαπώ και όλα τα όνειρα, οι επιθυμίες,  οι ενδόμυχες σκέψεις αποκτούν συντροφιά στο ταξίδι για την Ιθάκη....
……….Πιάσε το χέρι μου….. ……….
‘’Τους Λαιστρυγόνες και τους Κύκλωπες, 
τον θυμωμένο Ποσειδώνα μη φοβάσαι, 
τέτοια στον δρόμο σου ποτέ σου δεν θα βρεις,
αν μένει η σκέψης σου υψηλή,
αν εκλεκτή συγκίνηση το πνεύμα και το σώμα σου αγγίζει…..’’
(-στίχοι Καβάφης-)



video - TheXristinaK


‘’Είμαι δικός σου’’
Στέλιος Ρόκκος
Στίχοι : Βίκυ Γεροθοδώρου
Μουσική : Στέλιος Ρόκκος

Θα σ αγαπάω…..μες στη ψυχή μου, μυστικά….θα σε κρατάω
Όπως δε μπόρεσε ποτέ άλλος κανείς….
Και ας ματώνω….
Και τη ζωή μου χίλια λάθη …ας χρεώνω….
Μέχρι να ζήσουμε στο φως κάποτε εμείς.

Είμαι δικός σου….είμαι δυο λέξεις μοναχά…δικός σου
Είμαι η αλήθεια η κρυφή, το μυστικό σου
Είμαι το γέλιο, η σιωπή κι ο θόρυβός σου….
Ότι κι αν είμαι, είμαι εγώ, ο άνθρωπός σου…..

Θα σ αγαπώ….μες την σιωπή μου, σαν φωνή…θα σε φιλάω
Κι απ’ το βυθό θα πιάνω πάλι ουρανό….
Ότι κι αν γίνει, αυτή η αγάπη ως το άπειρο θα μείνει…
Μόνο σε σένα θα ανήκω πάντα, εγώ.
…………….

καλό σαββατοκύριακο – χριστίνα καμπά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες