25.2.12

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

Έλα να μιλήσουμε λίγο μεταξύ μας.

Υπάρχει άνθρωπος στην Ελλάδα που τον ενδιαφέρει το κομματικό χρώμα?

Έλα τώρα, ας μιλήσουμε λίγο ειλικρινά, αν ξεπεράσουμε το μείζον θέμα του χρώματος, που κρύβει τη λέξη ‘’βολεμένος’’ ποιός θα βγει προς τα έξω και θα πει ότι ΕΓΩ ΜΙΛΩ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ!!
????????

Υπάρχει ένα πρόβλημα στη χώρα μας και ας μη το παραδεχόμαστε.
Έχουμε ανάγκη να κρυβόμαστε πίσω από χρώματα.
Γαλάζια, μπλε και κάπου κάπου κόκκινα για να ψιλομαθαίνουμε μισές ιδεολογίες, να τις ενστερνιζόμαστε και στην πλειοψηφία να αφηνόμαστε στα χέρια των πιο πιστευτών από εμάς ή αν θέλετε , θεωρητικά πιο δυνατών από εμάς ανθρώπων,
ν αποφασίζουν για μας, πριν από εμας!!!

Έτσι δεν είναι?

Απλά όλα!

Ναι, ένα δίκιο το βρίσκω, λόγω πατροπαράδοσης σε χρωματοκομματικές αντιλήψεις και ας μην έχουμε ιδέα τι σημαίνει αυτό, κάπου το σύνθημα Ελλάς, Πατρίδα, Οικογένεια μας τσάκισε! ….
Φόβος ξεβολέματος ίσως μυρίζει και κάθισμα στο ‘’καναπέ’’ .
Όμως το τελικό αποτέλεσμα ποιο θα είναι?

Εγώ μιλώ από το καναπέ κι εσύ πράττεις από το σαλόνι του κήπου σου?

Στην οδό ‘’ΕΛΛΑΔΑ’’ εγώ σου δίνω τα κλειδιά μιας ολόκληρης πόλης!!!!!
Υπέροχα!
Αράζω τόσο ώστε να γίνω ,,,,,,,,,,τι βρε παιδιά?
Σοσιαλιστής? Νεοδημοκράτης? Κομουνιστής?
….τώρα άμα πω και μπουμπούκος θα γίνω παλαιομοδίτικη, αφού εκσυγχρονίστηκε (λέμε τώρα!!!) ακόμα και αυτός,
(Υ.Γ. το δίδυμο με τον ‘’τσεκουράτο’’ Βοριά ανέμου... πολύ του πάει!!)

Κάτι ενστικτωδώς όμως, δε μου κολλάει όταν κάνω ζάπινγκ στις ειδήσεις!!!
επαναλαμβάνονται όλο στα ίδια και τα ίδια, αλλά το πορτοφόλι μου μικραίνει σε περιεχόμενο!
τι αλλάζει τελικά?
Γιατί αυτή η αλλαγή δε φαίνεται σ αυτούς αρνητική, αλλά στη δική μου ζυγαριά? (θα χάλασε μάλλο, γι αυτό μειώνει ότι ζυγίζω)
......................................................................................
Σαν ανακύκλωση σκουπιδιών μου φαντάζει ότι ακούω κ βλέπω και απλά αλλάζω τις ετικέτες στα ονόματα.
Αυτός είναι όξινος, αυτός λιγότερο, ο άλλος λίγος σε περιεκτικότητα.
Τελικά η πολιτική και τα πρόσωπα που την εμπεριέχουν στο μπουκάλι με ετικέτα ''Ελλάδα'' ή μας δουλεύει ή είναι ‘’ΛΙΓΟΙ’’ ή ‘’ΑΡΚΕΤΟΙ’’ για να χωρέσουμε όλοι σ ένα καράβι που βουλιάζει! (βλέπε τιτανικό-,,,,,χρόνισε και αυτή η αφίσα που κυκλοφορεί και όλο με το φόβο της λέξης ''βουλιάζουμε'' βαδίζουμε)

Τόσο απλά όσο και περίπλοκα όλα φαντάζουν γύρω μου.

και ξανά στη σκέψη
...........μορφωμένοι άνθρωποι είναι όσοι βρίσκονται στην εξουσία!
ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΌΛΑ ΧΟΡΤΑΤΟΙ! ΕΤΣΙ? ….τώρα αν είναι χορτάτοι σε γνώσεις ή τίποτα άλλο αυτοί το ξέρουν.
Εγώ, τι είμαι εγώ? ενας απλός μούτσος στο καράβι τους.

...............να που τώρα θυμήθηκα και κάτι άλλο (…ξέρω – ξέρω ! κακό πράγμα να θυμάμαι….)

Θυμήθηκα το παραμύθι του τζίτζικα και μύρμηγκα.

Μήπως, λέω εγώ τώρα, με το φτωχό μου το μυαλό και την άδεια τσέπη.

Μήπως εσύ που τώρα το παίζεις μέρμηγκας ήσουν κάποτε τζιτζίκι και απλά ρουφούσες ή αν θέλεις τραβούσες την τροφή κάποιου άλλου?
Γνωρίζεις πόσο εύκολα οι ρόλοι αλλάζουν γιατί η ζωή είναι ρευστή?
Αν δεν το γνωρίζεις είσαι σίγουρος ότι τα παραμύθια που ακούγαμε μικροί ήταν μόνο μυθοπλασίες?

Εσείς αν θέλετε ν αλλάξετε το αύριο με τι τρόπο θα αλλάζατε το σήμερα?
Δύσκολη απάντηση……………Εντάξει, σιωπήστε……………

Η κάθε μικρή κοινωνία γίνεται καθρέφτης σε μία μεγαλύτερη.
Ο έχων συνείδηση κατά τον εαυτό του και στους άλλους που ζει μαζί και συναλλάσσεται την καθημερινότητά του, γνωρίζει και πως είναι να κοιμάται ήσυχος.
……………………………………………………………………

Άστους αυτούς, χάθηκαν στις φιλοδοξίες μιας ξεθωριασμένης εποχής.
Εσύ μπορείς να ξαναγίνεις άνθρωπος?
Κοίτα στο λεξικό, αν δυσκολεύεσαι, και αν βαριέσαι να διαβάσεις, κοίτα κατάματα ένα 6 χρονο παιδί και όσο αντέξεις.
Τα εξάχρονα λειτουργούν με την αντίληψη του ενήλικα και την καρδιά του μωρού. Αφυπνίσου!

Στην ανάγκη μπες στο πρώτο παιδικό σταθμό που θα συναντήσεις μπροστά σου και κοίτα με τη καρδιά , άκου με τη λογική.
Από κάπου πρέπει να ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ Η ΧΑΜΕΝΗ ΣΟΥ ΑΘΩΟΤΗΤΑ για να ξεκινήσει και ν αρχίσει να λειτουργεί με νόημα η ζωή σου.
Δεν έχω συμβουλές να δώσω παρά μόνο προτάσεις.

Έτσι κι αλλιώς ο καρνάβαλος θα καεί την Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012, ας θάψουμε μαζί του και τις στάχτες που άφησε.

Καλή συνέχεια φίλοι μου.

.................δε χρειάζονται λόγια μόνο πράξεις

1 σχόλιο:

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες