17.1.12

ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ .... ΓΙΑ ΣΕΝΑ

Την αληθινή αγάπη είναι δύσκολο να την βρεις, εύκολο να την χάσεις,
και ακατόρθωτο να την ξεχάσεις.
Ανώνυμος



Λεπτή κλωστή η λύπη από τη χαρά……….
Αλλάζουν τα χρόνια και μαζί τους αλλάζουν οι εικόνες που αντικρίζω
Χτυπούν σαν άνεμος στο στήθος και με παγώνουν
Δε ξέρω αν φοβάμαι , δεν έχω μάθει να φοβάμαι.
Τα χρόνια με σκλήρυναν, αλλά το παράπονο της καρδιάς παραμένει ίδιο….





 
(χτίσε μια γέφυρα....να έρθεις ΕΔΩ!)


δε σκλήρυνες καρδιά μου, τι κρίμα , μόνο το μυαλό άφησες να φύγει μακριά…..

τι κρίμα…..

Κοιτώ στον καθρέφτη κ βλέπω έναν άλλο εαυτό. Δεν είμαι εγώ. Έτσι σκέφτομαι. Όμως εγώ είμαι, αν με ακουμπήσω θα με πονέσω.



….Δε θα πονέσεις εσύ, αλλά η ψυχή σου…..

Ότι φεύγει δε ξαναγυρίζει, το έχεις βιώσει μέσα σου, το έχεις βιώσει κ στην πραγματικότητα που ζεις, γι αυτό ταξιδεύει συνεχώς η σκέψη σου.

niavent

Το φοβερό δεν είναι ο θάνατος, αλλά οι ζωές που ζουν οι άνθρωποι και αυτά που δεν ζουν μέχρι να έρθει ο θάνατος. Τσάρλι Μπουκόφσκι



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες