10.1.12

Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ



Γιατί ‘’Χρώμα δεν αλλάζουνε τα μάτια, μόνο τρόπο που κοιτάνε’’

Όσο εξελίσσονταν, οι αγώνες την άνοιξη του 2011, στο Σύνταγμα και σε κάθε πλατεία της Ελλάδας, στην ''απέναντι όχθη'', κάποιας επαρχίας,
τα σούργελα ζούσαν αναμεσά μας.
 Διαβάστε και θα καταλάβετε.......

……Το μεγάλο σπίτι ‘’χτίζει’’ το προφίλ που θέλω να πασάρω.
Στηρίχτηκα στις πλάτες των γονιών, γιατί το θεωρώ υποχρέωση να δίνουν και τώρα απαιτώ να το’ χω.
Απλώνω τα ποδαράκια μου, πιο πέρα από το πάπλωμα, κάθομαι στην αναπαυτική πολυθρόνα, δίπλα στο αναμμένο τζακάκι μου και παρακολουθώ από την τηλεόραση τους τρομαγμένους ανθρώπους να βγαίνουν στους δρόμους, για να φωνάξουν, ψωμί, ελευθερία, δικαιοσύνη….

Και λέω εγώ,,,, ρε γιατί φωνάζουν για ψωμί? .....έχω να φάω!
Τι μιλάνε για Ελευθερία κ Δικαιοσύνη?
Αφού άνεργοι ήταν και θα παραμείνουν άνεργοι, γιατί ήταν τεμπέληδες και αεριτζήδες.
Εγώ είμαι ο εργοδότης και ο δουλευταράς!!!!
Κακομοίρηδες, όταν καταφέρεται να ‘κονομήσετε κάτι ψιλά, από όλο αυτό το νταβαντούρι, ελάτε να σας βοηθήσω να τα φάμε μαζί.
Δε θέλει κόπο, αλλά τρόπο. Ξέρω εγώ!
Η αξιοπρέπειά σας δεν με ενδιαφέρει καθόλου, γιατί το δικό μου καλύβι θέλω να χτίσω, όχι το δικό σας.

Και για να δείτε πόσο έξυπνος είμαι απ’ όλους εσάς, έχω γραφτεί σε ειδικό κίνημα μέσα στο Ίντερνετ, για να μπορώ να πω την άποψη μου, εκ του ασφαλούς πάντα, ώστε να ελευθερώνω το μικρό αίσθημα ευθύνης για την κατάντια σας.
Καλά μη φανταστείτε ότι θα πω κάτι ουσιώδες, δε με ενδιαφέρει, τίποτα άλλο, εκτός του εαυτού μου.
Θα πετάξω μια καλή ατάκα για τον εθνικισμό που μ αντιπροσωπεύει, όπως ‘’filaraki gia oloys exei o theos oti kaneis labeneis’’ ,....
διότι βλέπεις εγώ είμαι Έλληνας και Χριστιανός…….και ας γράφω με Greek English …….
(ρε είρωνα π…αρίδι οι άλλοι τι είναι? Μογγόλοι ή αντίχρηστοι όταν μιλούν για ανθρώπινες αξίες?)
και μετά επισκέπτομαι και ένα σεξιστικό site για να βγάλω τις ορμές μου …..
Πώς να το κάνουμε, αφού έβαλα στη διαδικασία το μυαλό μου να σκεφτεί μια καλή ατάκα, ας με ανταμείψω, βγάζοντας από μέσα τον ηδονοβλεπτικό χαρακτήρα μου,,, δεν μπορεί κάποια στιγμή θα δικαιούμαι κι εγώ το επίδομα του 30%......( πρέπει να φτιαχτεί και ο κήπος της καλύβας μου!)

Μόνο κάτι χαράτσια και φόρους που αυξάνουν, σκέφτομαι χμ! ,,,,,αλλά θα τα πληρώσω, γιατί η δική σου κατάντια, σ έφτασε να μην έχεις να πληρώσεις ούτε το ενοίκιο του σπιτιού σου, όχι εγώ.
Εγώ, έχω να ρουφήξω σα βδέλλα, όπως πάντα, από πολλές πηγές.

Τι να πεις! …τα σούργελα, ζούνε αναμεσά μας……

Η δική μας όχθη τώρα…………………….


Έμπαινε γιούτσο!!!! Πέστα όλα!

….όσο μπορώ, θα είμαι ευγενής
Ρε! λαμόγιο…...,,,, Εδώ και 2 χρόνια φώναζαν τόσοι άνθρωποι για το κακό που έρχεται και όλοι εσείς τρέχατε στα μπαράκια του Σαββάτου, στις ταβέρνες της Κυριακής και στα φουστάνια της κάθε γκόμενας-φίλης/φίλου, για να περάσετε καλά.

Ανοίξε ρε αμόρφωτο οποιαδήποτε πηγή ενημέρωσης και ξύπναααα!

Κερατάδες ! (αυτό δεν είναι βρισιά, αλλά πραγματικότητα), με την προικοθηρία που σας καταδίωκε κρεμόσασταν στα βοηθήματα του μπαμπά/μαμάς και στους πουλημένους κ κλέφτες αυτής της χώρας.
Εδώ και δύο χρόνια έπρεπε να σας είχαμε στείλει στα ‘’καλύβια σας’’.

Αλλά η κοινωνική δικαιοσύνη έκλεισε ερμητικά μάτια – αυτιά και σταμάτησε σε μια κόκκινη γραμμή.
Το πέπλο της αταξίας και της πάλης απλώθηκε σας κακός ΙΟΣ του Face Book.
Ο θάνατός σου, η ζωή μου περικύκλωσε μια ολόκληρη Ελλάδα.
Αυτό ήταν...... η άψυχη σκέψη των μικρόμυαλων έγινε βασική ανάσα αρχηγίας και τίποτα παραπάνω.

Χαμογέλα, σου λένε, όλοι.
Γιατί?....... ρωτάω.
Να χαμογελάσω στο θάνατο των συναισθημάτων ή στο θάνατο της ζωής?
Να περάσω στο κόσμο του ‘’τίποτα’’?
Να κρυφτώ στον εαυτό μου για να μη φανώ αδύναμη?

Θα παλέψω και πάλι.
Να πάω οπουδήποτε, να φωνάξω ξανά, να χτυπηθώ, να μιλήσω, να βοηθήσω.
Ποιόν?..... Για ποιους?

Σίγουρα όχι για εκείνους της άλλης όχθης. Αλλά για εκείνους που αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει εργασία, μόνο δουλεία και ανεργία.

Για εκείνους που αναγκάζονται να δώσουν ακόμα και το παιδί τους σε κάποιο ίδρυμα, επειδή δεν έχουν του παραπάνου παράσιτου τη δανεική ‘’καλύβα’’ να το φιλοξενήσουν.

Μου λένε κάποιοι φίλοι, κοίτα μπροστά και μην ασχολείσαι με κάθε ‘’σούργελο’’.
Όχι, απαντώ, αρκετά, όποιος φταίει θέλω να τιμωρηθεί.

Η δήθεν ανωτερότητα , έφερε όλα τα λαμόγια των υπογείων να ζούνε αυτή τη στιγμή στο ρετιρέ και όλοι εμείς οι υπόλοιποι να αναρωτιόμαστε αν αύριο θα είμαστε ζωντανοί για να αντέξουμε να δούμε να παίρνει μορφή η δικαίωση που αναζητάμε

Δεν μπορώ άλλο να ζω σε μια άτακτη κοινωνία που γυρνάει τις πλάτες στην αλήθεια και αφήνει μόνο τα σκατά να επιπλέουν.

Αυτοί που σήμερα σε συμβουλεύουν, αποδεικνύονται αργότερα, οι μεγαλύτεροι εχθροί σου.
Να μη μιλώ πολύ ?
Όχι, βρε φίλε μου, θα μιλώ, και θα στέλνω το μήνυμα μου σε όλους τους επιμελώς ακαμάτες κ κρυψίνους.

Εσύ ο ένας δε θα μου επιβάλεις να μη μιλήσω, γιατί δε θέλω να με πείσεις να μη βλέπω το κάθε έγκλημα που διαπράττεις.

Τόση εκμετάλλευση και καταπάτηση των ανθρώπων δεν έχω ξαναδεί σ αυτή τη χώρα.
Από τα εργασιακά έως τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Πόσο ν αντέξω ο άνθρωπος, όταν σαν θεατής παρακολουθώ τη χαλαρότητα στη σκέψη κ ζωή σου?
Δεν τολμώ ν αναφερθώ στη χαλαρότητα της ηθικής σου. Πάει αυτή, πήγε περίπατο από τότε που γλυκάθηκες στα εύκολα.

Μιλώ για κάτι πιο ουσιαστικό. Αλλά δεν υπήρχε ποτέ χρόνος να το νιώσεις για να καταλάβεις. Μιλώ για την ίδια σου τη ψυχή. Πουλημένη στη πρόσκαιρη ζωή σου, ήρθες και θα φύγεις χωρίς να μάθεις ποτέ την αιτία του ταξιδιού σου.

Ανοίγω το χαζοκούτι και βλέπω διασκεδαστικές ειδήσεις για να γιουχάρω το ψεύτικο πρόσωπο της κοινωνίας σου.
Άρχισε να παίρνει διαστάσεις η σαπίλα στο μυαλό σου.
Ναι, το έγγραφο «Σιωπηλά όπλα για έναν αθόρυβο πόλεμο» έγινε πραγματικότητα.

‘’……Το έγγραφο αυτό περιγράφει ξεκάθαρα την δογματική και κυριαρχική νοοτροπία της ελίτ της Παγκόσμιας Κυβέρνησης.
Βρέθηκε τυχαία το 1986, ονομάστηκε «Σιωπηλά όπλα για έναν αθόρυβο πόλεμο», και αποτελεί μια θαυμαστή εξήγηση της τεχνικής της μαζικής πλύσης εγκεφάλου. Αυτό το εκτενές και λεπτομερές έγγραφο που χρονολογείται από το 1979 περιγράφει μία πολιτική που επιβλήθηκε από το 1950 !!'' ....και πέρασε στην καθημερινότητά μας.

Καθοδηγήστε τους νέους στο φτηνό σεξ, φτηνά τσιγάρα, φτηνή ζωή, τους ελέγχετε καλύτερα. Πετάξτε τους και μια γκομενίτσα/γκόμενο από δίπλα με λουσάτα ρουχαλάκια να δείτε πόσο ισχυρό ναρκωτικό θα γίνεται στο ελεγχόμενο μυαλουδάκι τους.

Να σου το πω με απλά λόγια?
…..…..όταν για παράδειγμα, το 2013 αρθεί ο νόμος για τον πληστιαριασμό των σπιτιών από τις τράπεζες, , έλα να μου τα πεις λίγο διαφορετικά, απ΄ ότι έκανες ως τώρα και συνέχισε να παριστάνεις το τσάμπα μάγκας!!!!

Γιατί και το δικό σου ‘’μαγαζάκι’’ σε λίγο θα βάλει λουκέτο!!!!
...........δεν τρώμε, δεν διψάμε, δεν ντυνόμαστε!!!!..............κατάλαβες ?

και κάτσε εσύ να διαβάζεις στην μπλογκόσφαιρα, μόνο προφητείες από τους κρυμμένους θησαυρούς της ‘’αποκαλύψεως’’ (και αυτές όχι του κατά Ιωάννη)

Είδες τι καλά στα είπα κι εγώ από μία πλατεία  ? …..

κάποτε η πλατεία για σένα ήταν απαξίωση, πάρε τώρα το …..

ΔΟΥΝΑΙ ΚΑΙ ΛΑΒΕΙΣ……

σούργελο της οκάς!


Αντισταθήκαμε έντιμα
και αυτό θα συνεχίσουμε.
Χ.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες