24.12.11

ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΦΥΓΩ ..... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Δε θα στεναχωρήσω κανέναν σήμερα γιατί αθόρυβα θα περπατήσω στα μικρά στενά της λογικής μου που κάνουν κύκλους γύρω από συναισθήματα αγάπης κ λύπης ταυτόχρονα..

Συναισθήματα τόσο πονεμένα που κόβεται η ανάσα μου σε κάθε άγγιγμα τους.

Όχι, αντέχω, πείσμα των καιρών αν θέλεις κ ίσως της ψευδαίσθησης ότι δε θα φύγω ηττημένος….

Τι κάνεις? Με ερωτάει το άλλο μισό μιας ξεχασμένης εφηβείας

Προσπαθώ να σκεφτώ, του απαντώ…δεν έχω κάτι άλλο να δηλώσω….μόνο ότι προσπαθώ να σκεφτώ……..οι άνθρωποι κουράστηκαν τώρα πια να σκέφτονται..

Οι εχθροί νίκησαν αλλά ακόμα και με χίλιες σφαίρες στο στήθος εγώ θα πεθάνω όρθιος.

Πείσμα εσύ , πείσμα κι εγώ

…. …. Χρόνια πολλά σε ένα πλανήτη που ξέχασε να ακούει …….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες