4.10.11

ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ

Η αδικία οδηγεί στην εξέγερση τον άνθρωπο
δυστυχώς οι λαοί, έχουν φτάσει στο σημείο
που δεν αντέχουν άλλη αδικία.


Οι indignados των ΗΠΑ και η greek αλληλεγγύη

http://www.nooz.gr/world/oi-indignados-ton-ipa-kai-i-elliniki-allileggii

.......Τι ακριβώς θέλουν να πολεμήσουν και πώς είναι οργανωμένοι; "Δεν είμαστε μόνο μια ομάδα χίπις" λένε οι "Αγανακτισμένοι" της Ν. Υόρκης, οι οποίοι εδώ και ημέρες επιμένουν στην "Κατάληψη της Wall Street", προκειμένου να "χτυπήσουν" την παντοδυναμία του σύγχρονου οικονομικού συστήματος.
 
"Εάν δεν είσαι οργισμένος, σημαίνει ότι δεν δίνεις σημασία", "Οι τράπεζες είναι το μαυσωλείο του αμερικανικού ονείρου", "Η αληθινή δημοκρατία δεν μπορεί να υπάρξει σε μια οικονομία που καθοδηγείται από το κέρδος" και ένα πανό που αναγράφει "Αλληλεγγύη" στα ελληνικά, είναι μερικά από τα συνθήματα που βλέπει κάποιος έξω από το χρηματιστήριο της Ν. Υόρκης.......

πηγη : http://www.nooz.gr/world/oi-indignados-ton-ipa-kai-i-elliniki-allileggii



PATIENCE (Guns N' Roses)

........ Έχυσα ένα δάκρυ γιατί μου λείπεις

Είμαι ακόμα αρκετά καλά για να χαμογελώ
Κορίτσι, σε σκέφτομαι τώρα κάθε μέρα.
Υπήρξε μία εποχή που δεν ήμουν σίγουρος
Αλλά έβαλες το μυαλό μου σε ηρεμία
Δεν υπάρχει αμφιβολία τώρα ότι είσαι στη καρδιά μου
Μυστηριώδης γίνεται άστο να πάει αργά
Θα δουλέψει μόνο του μια χαρά
Ότι χρειαζόμαστε είναι μόνο λίγη υπομονή
Έκατσα εδώ στα σκαλιά
Γιατί προτιμούσα να είμαι μόνος
Αν δεν μπορώ να σ έχω τώρα, θα περιμένω
Μερικές φορές έχω τόση ένταση
Δεν μπορώ να επιταχύνω το χρόνο
Κορίτσι ξέρεις σ αγαπώ, υπάρχει μόνο ένα πράγμα ακόμα να σκεφτούμε
Μυστηριώδης γίνεσαι, πάρτο αργά
Και τα πράγματα θα είναι μια χαρά
Εσύ κι εγώ πρέπει να κάνουμε μόνο λίγη υπομονή
Γλυκιά μυστηριώδης, πάρε το χρόνο
Γιατί τα φώτα φέγγουν λαμπερά
Εσύ κι εγώ έχουμε ότι χρειάζεται για να τα καταφέρουμε
Δε θα προσποιηθούμε κ δεν θα το χαλάσουμε
Γιατί δεν θα μπορέσω να το αντέξω
Χρειάζεται λίγη υπομονή
Μόνο λίγη ακόμη υπομονή
Περπατώ σ αυτούς τους δρόμους την νύχτα
Προσπαθώντας να βρω τον τρόπο να το κάνω σωστά
Είναι δύσκολο να δεις γύρω με τόσα πολλά
Ξέρεις ότι δεν μου αρέσει να είμαι κολλημένος στο πλήθος
Οι δρόμοι δεν αλλάζουν το όνομα, ίσως τον σκοπό
Δεν έχω χρόνο για το παιχνίδι
Γιατί σε χρειάζομαι, ναι σε χρειάζομαι.........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες