2.9.11

Όλα στο κάποτε θα γίνουν

Όλα στο ''κάποτε'' συμβαίνουν


Ναι, όλα πάντα εκεί, γιατί δε ξέρω. Δε μπορώ να ξέρω ποιο είναι το κακό που τώρα διαφεντεύει τις ψυχές μας…..ίσως αν ήξερα να μη ήθελα να γνωρίζω….όμως ότι έρχεται , ο άνεμός του είναι τόσο δυνατός που με τρομάζει.
Μη ξεχάσετε να αγαπάτε με τη καρδιά….είναι σημαντικό ότι νιώθετε, δε χτυπάνε ποτέ στα πόδια, αλλά στο μυαλό.
Ένας εγωϊσμός είναι χειρότερος από κάθε δυνατό εχθρό
για την αδελφή μου που τόσο πολύ μου λείπει
..............ει! βαδίζω στα ίχνη σου, μη ξεχάσεις να μου μιλήσεις
ευτυχως που δεν εισαι εδω κατω να δεις ότι γίνευαι..... πολλά τα ψεματα κ χτυπαν αμεσως στη καρδια.... 'οσο αντέξουμε βρε αδελφή, όσο αντέξουμε....πολλά τα δίκια σου.... και εγώ έχω να πω μόνο ένα ''ΤΩΡΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ?'''......................... το κακό βρήκε δρόμο και μπήκε..............ας τρεξει οποιος αντέξει να γλυτώσει.............
αφού ξέρουμε να πολεμάμε , ξέρουμε και να χάνουμε΄. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΟΤΑΝ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΕΝΕΙ.
καλή συνέχεια στους ''ανθρώπους''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες