31.8.11

Υποκρισία και Ψέμα

Να και μια σημαντική συζήτηση που αναπτύχθηκε όσο πιό απλά γινόταν.
Κάποιος έπρεπε να τα πει όλα με το όνομά τους.
Ο μήνας αυτός επιτέλους τελείωσε και φεύγοντας πήρε μαζί του ότι έπρεπε να πάρει.
Οι παρακάτω σκέψεις σου ήταν οι ιδανικότερες για να φιλοξενηθούν και στο δικό μου χώρο.
Σ ευχαριστώ άγνωστε φίλε.


(τα λόγια σου.......)
...................Μετά από πολύ ψάξιμο καταλήγω ότι έχετε να πείτε πολλά. Είμαι από την φύση μου καχύποπτος. Πάω πασο όμως.. Μου αρέσουν αυτα που λέτε. Γιατί και σε μένα κάτι λένε μέσα μου. Βέβαια μην περιμένετε να γράφω όπως εσείς. Δεν το εχω το ταλέντο. Δεν βαριέσαι! Όπως μπορεί ο καθένας. Σωστά;

Λοιπόν το θεματακι μου είναι άλλο. Και θέλω να ψιλοξεσπασω λίγο. Οι άνθρωποι είναι υποκριτές και ψεύτες. Άλλα σου λεν άλλα σκέφτονται αλλά κάνουν. Δεν τους νοιάζει πως θα νιώσει ο άλλος. Στα παλιά τους τα παπούτσια. Ένταξει θα πείτε δεν είναι όλοι ίδιοι.
Και θα πείτε και το γνωστό παλιό κλισέ!. Φταίνε οι επιλογές μου.
Και σ αυτό πασο. Αλλά ρε παιδιά συγνώμη κιόλας! Δεν είμαι τόσο μ@@@@ς!! Και στην τελική δεν με νοιάζει κι αυτό!
Έχω ανάγκη να καταλάβω γιατί! Γιατί; Κι εγώ δεν είμαι αγιος.
Τις κάνω τις βλακείες μου. Αλλά την υποκρισία δεν την καταλαβαίνω! Γιατί να κοροιδευει ο ένας τον άλλον; Δέχομαι ότι όλοι έχουμε και καλό και κακό εαυτό.
Γιατί να είναι πιο δυνατός ο κακός; Δεν υπάρχει τρόπος να τον στείλουμε από εκεί που ήρθε; Μήπως τελικά φταίει αυτό το matrix που λένε διάφοροι; Μήπως κάποιοι γεννιούνται κακοί κι άλλοι καλοί; Γιατί υποκρίνονται οι άνθρωποι; Γιατί που να πάρει!
Θέλω να το καταλάβω αυτό μπας και τα βρω μέσα μου και ερθω στα ίσια μου.
Έπρεπε κάπου να τα πω...........................................................

(τα λόγια μου)
Θα σου πω μια άποψη δική μου, μέσα από μια προσωπική εμπειρία
....... ο άνθρωπος όταν πληγώσει πάρα πολύ και αδικήσει  έναν άλλο άνθρωπο, αρχίζει να νιώθει ψυχολογική πίεση, γιατί αρχίζει να σκέφτεται ότι πρέπει να δώσει την ειλικρινή συγνώμη του , όμως ο υπέρμετρος εγωϊσμός που διαθέτει δεν τον αφήνει να αποδεχθεί το λάθος του.....(και ας μην αναφερθώ και στα ατομικά του συμφέροντα, που περιλαμβάνονται και αυτά μέσα)
Τότε αρχίζει η υποκρισία και το ψέμα.
Βρίσκει ''πατήματα'' ΄- δικαιολογίες , εις βαρος πάντα του άλλου ατόμου, ώστε να ελευθερώσει τη δική του συνείδηση.
Εκεί φαίνεται και η ποιότητα του χαρακτήρα του.
 
Δυστηχώς, τις περισσότερες φορές, λόγω αδύναμου χαρακτήρα και κακών συμβούλων, προτιμά το ψέμα και την υποκρισία. Οπότε μην αναρωτιέσαι αν φταις εσύ για τις επιλογές, αλλά εκείνοι που προσπάθησαν να σε τελματώσουν.
Εσύ μη σταματήσεις ποτέ ν αγαπάς βαθειά και ουσιαστικά και όχι στην επιφάνεια....(μη ξεχνάς ότι εκεί επιπλέουν μόνο οι φελοί).

.....Θα αναφέρω μια κινέζικη παροιμία και θα κλεισω.
.....Όταν νιώσεις ότι προσπαθούν να σε αδικήσουν και να σε υποτιμήσουν, μην εξαγριωθείς ή φοβηθείς.... κάθησε ήρεμα στη πόρτα του σπιτιού σου , και κοίτα τους που θα περνούν ''νεκροί'' από μπροστά σου......
 
ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ
- χριστινα
 

TheXristinaK

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες