22.6.11

ΨΗΦΟΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ!!! ... ΣΤΑ ΛΕΩ ΟΛΑ

Τι είπε ο μεγάλος?
Κος Πάγκαλος ‘’… Πρέπει να αρχίσουμε να είμαστε υπερήφανοι για τους θεσμούς που υπηρετούμε εδώ μέσα….’’
Ε! τότε κάντε το! Στείλτε όσους φάγανε στη φυλακή!
…..η Δημοκρατία άρχισε το 1981?....
ΟΚ!....Δώσε θάρρος Γιωργάκη, δώσε θάρρος για να σου ανέβει στο κρεβάτι!...

Και η συνέχεια στο Ηρώδειο… ειρωνικά το λέω… σηκώθηκε η αντιπολίτευση να φύγει γιατί δεν δέχτηκε το ΠΟΤΕ ήρθε η Δημοκρατία στην Ελλάδα!???? ΕΛΕΟΣ!

ΩΧ!...να και ο Καρατζαφέρης! – Ψάχνει να βρει και να πει το πότε ήρθε η Δημοκρατία στην Ελλάδα, ποιο έτος κ.λ.π.

ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΤΕ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ή ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ?...... απλά ρωτώ!...
Αντε και στην αρχαία Ελλάδα κ.Καρατζαφέρη μήπως και συνεχίσει ο ‘’δικός σου’’ να μας πουλάει βιβλία για επιμόρφωση προς συμμόρφωση. Ευχαριστώ.

Αυτές οι Ιστορικές αναδρομές τα φάγανε ΟΛΑ και τώρα δεν έχουμε ούτε για το ΤΩΡΑ!

Κος Βενιζέλος …. Να στείλουμε μήνυμα έξω και μέσα στην Ελλάδα στήριξη εμπιστοσύνης για να μην πληρώσουμε το κόστος σε όλα τα μεγέθη….. Εικονική έλλειψη συνέναινεσης!!!???....
Συνταγματολόγος είσαι για ψάξε να βρεις ποιοι τα φάγανε και ξεκόλλα από τη ξύλινη γλώσσα του πολιτικού και κάνε πράξη ότι έμαθες στα Πανεπιστήμια..(αφού ζητάς στήριξη ....στα λόγια ΌΛΟΙ καλοί ΘΑ ήμαστε!)

Κος Σαμαράς… Μπλα μπλα μπλα…. Πάλι για το ποιο έτος ήρθε η Δημοκρατία στην Ελλάδα … Μπλα Μπλα…Δημοκρατία… μπλα μπλα…Εκλογές…εδώ ο κόσμος χάνεται…)
Άλλα λόγια βρε παιδιά!
Ξέρω … ξέρω… λαϊκίζω… αύριο όμως στη λαϊκή που με τα 5 ευρώ δε θα έχω να αγοράσω τίποτα, μη ρωτήσεις πάλι μπούρδες στη βουλή και μου ζητήσεις εκλογές!
Καλός ο θρόνος αλλά και η ευθύνη του ΜΕΓΑΛΗ!....το Υπουργείο Πολιτισμού ''λιμνούλα'' στον ''ωκεανό''.

Και τώρα ο
Κος Γεώργιος Παπανδρέου…….
Α! Εδώ όλα κι όλα….. πριν μου πεις, θα σου πω εγώ καθότι Έλληνας και δεν έχω υπομονή (αλλά πόσο υπομονή να έχω όταν ακούω αλλά δε βλέπω?)

ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΜΟΥ? ΠΑΛΙ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ ΣΕ ΡΟΜΑΝΤΙΚΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥ ΔΝΤ Κ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?

Οι κερδοσκόποι και οι φοροδιαφυγάδες δε περιμένουν εσένα κι εμένα για να ξεφύγουν, το έκαναν ήδη….. πόσο να περιμένω η καψερή για να δω αυτό το φως στο τούνελ που αναμασείς?
Γιατί οι φυλακές είναι ακόμα άδειες?

Πολύ ρομαντικός για να αντέξεις κι εγώ πολύ δύσπιστη για να σ ακούσω… έλα,… ξεκίνα.., φύγε από τα ‘’ΘΑ’’ και πήγαινε στα ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ! .....
(κοίτα πόσα ‘’να’’ έχεις έξω από τη βουλή, δε βαρέθηκες?...)

Τα λόγια σου, όταν τα ακούω μου θυμίζουν ποιητή ή ρομαντικό καλλιτέχνη μιας εποχής δικής σου, αλλά όχι δικής μου, και ξέρεις το ΓΙΑΤΙ?... γιατί προσπαθώ να πιστέψω αν ζω στο δικό σου ‘’χτες’’ ή στο δικό μου ΣΗΜΕΡΑ!
Είσαι από τους λίγους πολιτικούς με λαολάγνα φωνή και αυτό τελικά με μπερδεύει….δεν ξέρω αν πρέπει να σε μισήσω πολύ ή το αντίθετο.

ΕΛΑ ΠΕΣΤΟ ....ΚΑΝΕΙΣ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΕΤΣΙ?... ….. ε!! δε μπορεί! Τόση αισιοδοξία!!!!... στείλε μου τη κάρτα του, σε παρακαλώ και σου υπόσχομαι να σου στείλω το λογαριασμό με τα αποτελέσματα…ολόκληρος ο λαός τον έχει ανάγκη..... φοβερή διαφήμιση!

Εγώ σήμερα δεν άκουσα τίποτα , δεν είδα τίποτα,…
αυτή η κατάθλιψη θα φταίει, δε μπορεί, τα ΟΧΙ – ΝΑΙ παίξανε πολύ
και κατάλαβα ότι στη πολιτική, η επιδερμική σκέψη χωρίς πράξη θα γεννάει πάντα ανασφάλειες.

Υ.Γ. Εύχομαι οι γενναίοι πολιτικοί να μην εξελιχτούν σε πλαστικούς επαναστάτες.

''ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ για να χαρούμε.......'

......Έπιασε φωτιά η αποθήκη του Σαμ, κινδυνεύει η Λόλα.
Τη Λόλα απ' τη φωτιά ποιος θα τη βγάλει;
Μόνο ο Carnation έχει δύναμη μεγάλη.
Κάθε παιδί τον Carnation θαυμάζει. Ορμά στις φλόγες και το κορίτσι βγάζει.
Δυνατός και γερός για να γίνεις
Κάθε μέρα carnation
Κάθε μέρα carnation
Να πίνεις....
.....και τώρα ας σοβαρευτούμε

ΣΤΑ ΕΙΠΑ ΟΛΑ -
ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΜΑΛΑΜΑΣ

....αρνούμε να πληρώσω σε ότι δε φταίω...

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Καλό μας βράδυ...χριστινα

1 σχόλιο:

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες