15.5.11

ΜΠΡΑΒΟ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ! Watch my Dance Eurovision 2011

Ούτε στη δεκάδα έτσι?.....οκ...ας φάνε τη σκόνη μας τώρα....7η στη σειρά και χωρίς πολλές φανφάρες!!!!. ΜΠΡΑΒΟ ΕΛΛΑΔΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 
 
ΜΠΡΑΒΟ ΕΛΛΑΔΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ας σηκώσουμε το κεφάλι και να τολμήσουμε να κοιτάξουμε μπροστά
ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!!
 
Η ΣΙΩΠΗ ΚΡΥΒΕΙ ΔΥΝΑΜΗ
ΚΑΙ Η ΣΚΕΨΗ ΣΟΦΙΑ
ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ


ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!
κανείς δε περίμενε, από τους ''Ελληνες'' να περάσουμε ακόμα και στη δεκάδα,΄ΓΙΑΤΙ?
γιατί δεν ακούσαμε τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τραγουδάμε....
Όλοι αυτοί οι δημοσιογράφοι και όσοι το παίζουν μέσα στα ΜΜΕ ίσως να μη τους άγγιξε...
αν δούμε λίγο ότι ξεχάσαμε να αγαπούμε, ίσως και να σταματήσει ''ο θάνατός σου, η ζωή μου''
Βαρέθηκα ν ακούω τη τηλεόραση που πιθηκίζει.... θέλω ν ακούσω μόνο ΕΜΕΝΑ....
Με κούρασε να μιλάνε μόνο οι ''έξυπνοι'' (σε εισαγωγικά) και να λέω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,
γιατί ρε γα,,,,, η Ελλάδα τρώει τόσο τα παιδιά της?

Πότε θα μάθουμε να αγαπάμε το τόπο μας?

Σήμερα δεν είναι η μέρα που θα πανηγυρίσω εγώ, αλλά μια μέρα που θα θρηνήσουν τα κανάλια και θα Πούνε ότι σαχλαμάρα τους κατέβει για να ανεβάσουν την ακροαματικότητα τους.
Πάλι θα κλαφτούνε, πάλι θα ρίξουν ευθύνες αλλού. ..... τους έχω βαρεθεί....
ας κοιτάξουν τα χάλια τους.
Εγώ είμαι περήφανη που φτάσαμε με πενιχρά μέσα ΩΣ ΕΔΏ!.... ΜΠΡΆΒΟ ΕΛΛΆΔΑ....
ΤΟ ΚΕΦΆΛΙ ΨΗΛΆ... και ΌΧΙ (στις βλακείες των λίγων που παραφράζουν την αξία σου γιατί τους αρέσει να πουλιούνται σε κάθε τυχάσπαρτο)
μια απλή συνκάτοικος σε αυτό το σπίτι που λέγεται Ελλάδα.
ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες