18.4.11

ΕΝΑΣ ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ.... για το νίκο μας

Ένας σύντομος μικρός διάλογος του μυαλού.



- Υπάρχει χαρά σ αυτή τη ζωή ή μόνο να ονειρεύομαι υπάρχει?

- Δε ξέρω , γιατί η μόνη βάρκα να ξεκουράζω το κορμί μου, είναι η ελπίδα.


- Κουράστηκα να ελπίζω.

- Τότε κολύμπα…………………

………………………………………………………..

Και φτάσε όπου μπορείς…………………



Μικρά φωτάκια στη ψυχή θα σου δώσουν το σύνθημα

Κι εσύ να είσαι ικανός ν ακούσεις το παρασύνθημα.

Μικρές οι λέξεις που θα χρησιμοποιήσεις

Αλλά τόσο σημαντικές που δε θα πρέπει να παραποιήσεις.

Δεν είμαι ποιητής για να με διαβάσεις

Δεν είμαι φιλόσοφος για να με μιμηθείς

Μικρή ακτίνα της ζωής γίνομαι για να με παραβγείς

Ίσως τότε με κερδίσεις και πολύ το επιθυμώ να με αποχαρακτηρίσεις

Γιατί τα καλά παιδιά φέρουν πολλές ευθύνες και εγώ δεν αντέχω τις ανούσιες συζητήσεις.

Ότι μου έλειψε πολύ εσύ να το πολεμήσεις και αν δε μπορείς δε θέλω να το παραποιήσεις.

Πολεμώ για μένα και για σένα

Δε σημαίνει ότι ανήκω σε χέρια ξένα.

Μεγάλη η ευθύνη που σου δίνω αλλά έλα και σώσε ότι σου παραδίδω.

Έφυγε η γενιά μου, ήρθε η δικιά σου.

Ένας αγώνας και πάλι ξεκινά και ας μην υπάρχει κάποιος ήρωας από το πουθενά.

Λαχταρούν τα μάτια να δουν όσα η καρδιά αποθύμησε, μα δε μπορούν.

Φτιάξε ένα κόσμο από την αρχή ξανά που δε θα κλαίει όταν κυβερνά.

Για σένα…………..σε σένα…..από μένα..............
ένας αφανής ήρωας της λέξης ''ΖΩ''


Καλή μεγάλη εβδομάδα να έχουμε.
χριστίνα



http://www.youtube.com/watch?v=lirzJXPYi_4&feature=related

μπράβο νίκο.............
καλό ταξίδι να έχεις..........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες