23.3.11

ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑ

.....οι εξελίξεις τρέχουν, τα γεγονότα καθημερινά αλλάζουν.... ένας ολόκληρος πλανήτης σε μία συνεχή εγρήγορση .... revolution .....
οι Νόμοι του Μέρφυ θα διαβαστούν ξανά και ξανά, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι στην άκρη του ''τούνελ'' το φως που θα φανεί θα είναι μόνο ένα τρένο που έρχεται!

Κλειστά τα στόματα....ας μιλήσει μόνο η καρδιά ....
το έχουμε ξαναπει...η γνώση είναι δύναμη, καλά να είστε.
χριστίνα



Από:

''ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑ΄΄
Πρώτη εκτέλεση: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Βασίλης Γαβριηλίδης
Στίχοι: Νίκος Μωραϊτης

Μου λέγανε όλοι, μην πας μπροστά
Είναι γκρεμός και δεν τον βλέπεις
Κάνε ένα βήμα πίσω, ακόμα προλαβαίνεις
Είναι φωτιά και είναι κρίμα να καείς

Μου λέγανε όλοι, δεν την αξίζει
τόση αγάπη, δεν το βλέπεις?
Αυτή σε σκότωσε κι εσύ κοντά της τρέχεις
Μα εγώ τα έκλεισα τα μάτια και τα αφτιά μου
ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΙΓΕΣΑΙ,
ΔΕΝ ΖΕΙΣ!

Μη μου μιλάτε, μη λέτε πια
ότι το λάθος μου δεν το’ μαθα
μη με κατηγορείτε πια
ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑ

έτσι θέλω ν αγαπάω, το λάθος άνθρωπο
μη μου μιλάτε δε θέλω πια
τις συμβουλές και τη συμπόνια σας
ούτε φωνές, ούτε κραυγές
κλειστά τα στόματα
εγώ αυτό που θέλω πάντα θ ‘ αγαπάω
κι εγώ θα θέλω πάντα εσένα ν’ αγαπώ
ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΠΟΥΝΕ

Εγώ θα κάθομαι και απόψε στα σκαλιά της
Θα γίνω χώμα να περνάει το φόρεμά της
Κι ας μη μου ρίχνει ούτε την άκρη απ’ τη ματιά της
ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΜΑΘΑ …ΠΕΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΖΩ!




''......Χαμμένα πάνε τα λόγια των δακρύων
Όταν μιλάει η αταξία, η τάξη σωπαίνει.
Έχει μεγάλη πείρα ο χαμός.
Τώρα πρέπει να σταθούμε στο πλευρό του ανώφελου.
Σιγά – σιγά να ξαναβρεί το λέγειν της
η μνήμη
για να δίνει ωραίες συνταγές μακροζωϊας σε ότι έχει πεθάνει....''
Κική Δημουλά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες