11.8.10

ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ''ΑΛΛΑΓΗ''

Σ' ΈΧΩ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΧΆΝΩ......
ευχαριστώ αυτή τη ψυχή που μας άφησε να δούμε τις εικόνες της σκέψης του
μέσα από αυτό το πανέμορφο τραγούδι.....
by Natasa Mpofiliou http://www.mental-partouz.com/
από Webmastoras (youtube)
Στίχοι: Γεράσιμος Ευαγγελάτος
Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης
Πρώτη εκτέλεση: Νατάσα Μποφίλιου



Λόγια
- Γιατί σκέφτεσαι μια πραγματικότητα που καταλήγει σε ένα μόνο αποτέλεσμα
- Τι εννοείς?
- Μόνο να χάνεις....  δε κουράστηκες να δέχεσαι την αρνητική διάθεση των συναισθημάτων μου?
- Δένομαι με ψυχές, δε με νοιάζει αν γελάσω ή κλάψω
- Δένεσαι με στιγμές, προχώρα και μη κοιτάς πίσω σου
- Δε θέλω να το κάνω
- ................

η φωνούλα της ψυχής απαντούσε........
Γιατί θέλω να δημιουργώ μια ψευδαίσθηση ότι δε θα μου λείπεις.
Γιατί αυτή η ανάγκη να είσαι δίπλα μου, μοιράστηκε με άγνωστες σκέψεις αλλά όμοιες με τις δικές μου, και κατάφερα να συγχωρήσω ότι κατέστρεψε εμένα στα βράδια που μου λείπεις.

Πρόσωπα άγνωστα-γνωστά θέλω να μοιραστούν τη δική μου στιγμή μαζί σου και να ελευθερώσουν το κελί της ανάγκης να θέλω να σε δω, γιατί δε θέλω να μου λείπεις, όταν πολύ απλά δεν υπάρχεις στο δικό μου μονοπάτι.

Η λύπη όταν μοιράζετε γίνεται γλυκύτερο το συναίσθημά της.

Το ξέρω ότι όλα αλλάζουν εκτός από την αλλαγή.......................
Αλλά κουράζομαι ακόμα περισσότερο όταν μου λες ''δική σου η απόφαση''
..........ΣΕ ΤΙ?............
τίποτα πιο θλιβερό κι ανώφελο από αυτή τη συμφωνία της σκέψης που μεταδίδουμε σ' αυτόν που απευθυνόμαστε όταν η καρδιά του ακόμα λαχταρά να νιώσει.

Τη στριμώχνεις στο ''πρέπει'' και αυτή επαναστατεί και γαντζώνεται σε κάτι που τη κάνει με ψευδαίσθηση ''ίσως'' ακόμα να είναι ζωντανή.
Αλλά ξέρεις πόσο χρυσάφι κοστίζει αυτή η ψευδαίσθηση?
 .........................................................................................................................................................

Το ήξερες.
Δε συμβιβάζομαι με μετριότητες.
Πεισμώνω και χτυπιέμαι γιατί δε μου αρέσουν οι αποφάσεις της λογικής.
Ο έρωτας δεν έχει λογική, μόνο το πάθος του εφήβου.

Δοκίμασες τις αντοχές μου γιατί στο ίδιο κύμα κάποτε χτυπήθηκες και εσύ.
Ήθελες  να αποδείξεις ότι ήσουν δυνατός....
ΑΛΛΑ ''Δεν είχε αξία το αποτέλεσμα αφού και δύο μείναμε μόνοι κατά βάθος...................
Δεν είδες καθαρά πόσες αλήθειες ο εγωισμός σου έκρυψε
και απλά σε προσπέρασα''
......διαρκή επανάληψη και το φινάλε πάντα ίδιο.... τα έχω ξανασκεφτεί μαζί σου.....

Δε ξέρω αν τελικά ζούμε το τέλος ή την αρχή,
γιατί το σώμα κουράστηκε, το μυαλό εγκλωβίστηκε και η καρδιά απλά σιώπησε.

Η ελευθερία δε κρύβεται στην επιφάνεια.
Στο δώρο που σου χάρισα εσύ έμεινες στο περιτύλιγμα ....

Τα δώρα δεν επιστρέφονται αλλά κάποια από αυτά είναι καταδικασμένα να μείνουν για πάντα κλειστά.

Η ανάγκη της υπεροχής οδήγησε μια ψυχή στα σκοτάδια..... 
...............δεν ήταν όμως του αντιπάλου σου...................










xristina all time
...σου δανείζω την αλήθεια για να μου χαρίζεις το ψέμα...
ΣΤΕΓΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΟΤΑΝ ΜΕΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ Σ'ΑΥΤΑ.....

Στίχοι: Γεράσιμος Ευαγγελάτος
Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης
Πρώτη εκτέλεση: Νατάσα Μποφίλιου
VIDEO: Webmastoras -
(κανάλι στο youtube)
http://www.mental-partouz.com

3 σχόλια:

  1. το πρεπει και η λογικη δεν χωραν σε κανενα συναισθημα...
    απορω πως τα καταφερνουμε παντα να τα βαζουμε αναμεσα μας...
    ποτε να μη συμβιβαστεις με μετριοτητες...γιατι να εκανες κατι τετοιο...;
    οσο για τα δωρα που χαρισες και δεν εκτιμηθηκαν να εισαι σιγουρη...σιγουρη ομως πως καπου καποια ψυχη οχι απλα δεν θα μεινει στο περιτυλιγμα αλλα θα προσπαθει να ξετυλιγει συνεχεια για να φτασει στον θησαυρο σου...

    νεραιδενια τα φιλια που σου αφηνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σ'ευχαριστω , το ήξερα πως σήμερα θα ήσουν εδώ ... επιστροφή λοιπόν και πάμε πάλι από την αρχή ... νεραϊδα της μπλογκόσφαιρας .
    Καλό βράδυ : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο αύγουστος σου ανήκει ναϊδα. Δικό σου το νησί που λατρεύω... 01-08-2010 και πάλι χρόνια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες