5.6.10

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΦΙΛΟ

29-5-2010 ''Ο γνωστός - άγνωστος κύκλος''
γι αυτό το κύκλο απάντησες....
A.Z....''Περιγράφει με τόσο απλά λόγια την αλήθεια...την αγάπη...την πίστη στον εαυτό μας...
Η ζωή δεν είναι ένα ταξίδι. Δεν είναι ένας σκοπός. Είναι μια διαδικασία. Την περνάς βήμα το βήμα. Κι αν το κάθε βήμα είναι υπέροχο, αν το κάθε βήμα είναι μαγικό, έτσι θα είναι και η ζωή. Τότε δε θα είσαστε ποτέ από εκείνους τους ανθρώπους που έφτασαν στο σημείο του θανάτου χωρίς να έχουν ζήσει τίποτε. Γιατί δε θα έχετε χάσει τίποτε. Μην κοιτάτε πάν... Δείτε περισσότεραω από τον ώμο του άλλου. Κοιτάξτε τον στα μάτια. Μη βγάζετε λόγο στα παιδιά σας. Πάρτε το πρόσωπό τους στα χέρια σας και μιλήστε τους. Μην κάνετε έρωτα σ' ένα κορμί, αλλά σ' έναν άνθρωπο. Κάντε το τώρα. Γιατί η στιγμή αυτή δε θα κρατήσει αιώνια. Χάνεται κιόλας και δε θα ξαναγυρίσει ποτέ. Οι περισσότεροι από εμάς χάνουμε τον καιρό μας κλαίγοντας για τις χαμένες στιγμές. Πολύ αργά! Υπάρχουν όμως εκατομμύρια άλλες που θα έρθουν.


31-05-2010 ''ΚΡΥΦΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ''
για τα κρυφά μονοπάτια είπες..... Εχε το νου σου στο παιδι......................
A.Z.... πρόσεξε τώρα - "μόνος γεννήθηκα και μόνος θα πεθάνω" ... ... γιατί όμως στο ενδιάμεσο να επιζητούμε τη συντροφικότητα; ... ως ανάγκη για την διαιώνιση του είδους; ... ως κοινωνικότητα σύμφυτη με το είδος; ... κι αν τα 'χω καλά με τον εαυτό μου, τί τον θέλω τον άλλο; ...

ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ' ΡΘΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ- KAPOTE THA'RHOUN NA SOU POUN
 


A.Z....ολοι εχουμε αναγκη την αγαπη

A.Z. ...τοσο απλο τοσο ανεξοδο μια κουβεντα ενα απλωμενο χερι στην μοναξια...κι ομως το δινουμε λιγοστο κλεισμενοι και εμεις στο καβουκι μας στα δια κα μας αδιεξοδα ισως Κι ομως αυτο ακριβως μας χρειαζεται κι εμας και ενω θα δινεις θα παιρνεις κιολας



A.Z
ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ να σου μιλήσω....

ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ να σ΄ακούσω....
ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ να δεις το δάκρυ μου........ .Δυό μόνο λέξεις....ένα ρήμα ύπαρξηςπου αναζητά μια ουσία...- Εχω ανάγκη.... άκουσα να λέει,μια ηλικιωμένη προ καιρού....απο την τηλεόραση πέρασαν, ότανκλέφτες μπήκαν στο φτωχικό της!Γλύτωσε.... δε θυμάμαι πως και τι..'Ομως βρήκε ευκαιρία.. να ζητήσει:"θέλω να περνάτε, το έχω Ανάγκη!".Μου καρφώθηκε... με συγκλόνισε...πόσο απλά, πόσο αληθινά!Περισσότερο μ΄άρεσε που το είπε..!Γιατί, όλοι έχουμε ίδιες ανάγκες....όλοι χρειαζόμαστε το διπλανό μας..να διασταυρώσουμε δυό λέξεις,ν΄ακούσουμε τη φωνή μας, τη φωνή σου...Δεν το λέμε όμως....



Ευχαριστώ άγνωστε φίλε για τις σκέψεις σου,
μέσα από αυτές χωρίς εσύ να το ξέρεις,
πήρα εγώ τις δικές μου απαντήσεις.
Να είσαι πάντα καλά.
χριστίνα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναγνώστες